poniedziałek, 8 lipca 2013

DOZO...

Panie i Panowie...

Siostry i Bracia...

OD DNIA 09 LIPIEC 2013. DO DNIA 17 LIPIEC 2013. NIE BĘDZIE MNIE NA BLOGU.
JADE NA WAKACJE....JUUUPiiiii  !!!!

Mimo, że jade to nie zapomne, aby pisać. Może tam wpadnę na nowe pomysły. 
Wstawie jakąś fotke tam gdzie byłam... : D

Przypominam o wstążkach. :))) Ja tam biore cały zapas... hehe.!
Po powrocie wstawie wygrany imagin. SSS wybrała naszego pasiastego LOU. Imagin będzie jedno częściowy, a z racji tego, że jest on dla SSS, tak bohaterka będzie sie nazywac. Jednak zapraszam wszystkich do czytania.. Już niedługo będe mieć 2500 wyświetleń, za co    

DZIĘ-KU-JE.!!   


 ^ Nie pogardziłabym taką obsługą w samolocie.♥...



Pomijając fakt, ze mnie nie będzie to Was zapraszam serdecznie do odwiedzania, czytania i oczywiście komentowania. 

















5 komentarzy:

  1. Miłych wakacji!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. a gdzie jedziesz na wakacje? M. ps. będę tęsknić

    OdpowiedzUsuń
  3. No to życzę Ci udanych wakacji ! ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki i nawzwjem.. :D
    Egipt..♥
    Daj mi Boże tam Nialla... :D

    Ok Ok. Ostatnie moje wejście dzisiaj i dzięki za 2560 wejśc. :DThank you very much.... :**
    Aww. Będe tesknic. Do za tydzień. :)) :**

    OdpowiedzUsuń