sobota, 31 sierpnia 2013

NIALL #19 IV

Hejka kochanii. Co u was? Mam nadzieje, że wszystko ok.
1.Kto był na TIU? Ja nie mialam okazji, ani zaszczytu obejrzenia filmu. Niestety. Cóż.. ktos ma to szczescie, drugi ma pecha. Padlo na mnie. Troszkę było przykro jak czytałam na tt wpisy, widziałam zdjęcia. Fajna sprawa.
2. Kolejny wpis pojawi się za tydzięn, ponieważ dzisiaj mam dożynki, jutro jade do internatu. Będzie mi ciężko tak bez Was, 5 dni. 

3. Komentarze... jak już pisałam prosiłabym was o kilka słów od Was. Mysl i zdanie co sądzicie o moich pracach. Ja wiem, ze to was dużo nie kosztuje... własciwie to nic nie kosztuje. Kwestia 5 seknud. Za kazde wasze najmniejsze słowo jestem  bardzo wdzięczna

4. Ta część jest dedykowana dla Pauliny P. , która jest moja uluniona czytelniczką, co nie zanczy, ze nie doceniam i nie dziękuje innym. Jej ostatnio komentarz był bardzo pocieszaący. Pozostałe również, za co dzięki wielkie. :*
 

N: Jasne, Juz..
Wstałem z kanapy i skierowałem się na schody, którymi udałem się do sypialnii. Wyjąłem puedłko i zaniosłem je dziewczynie.
S: Dzięki. Miło było poznać.
Pożegnałem mojego gościa i zadzwoniłem do Liama, któremu wszystko
opowiedziałem. Poradził mi abym, udał się do kuzynki {TI}, która była i być może jest najbliższą osobą dla {TI} zaraz po jej przyjeździe do miasta. Odszukałem w starych notatnikach i kalendarzach numer do Holly.
~
Ho:Witaj, zapraszam.
N: Dzięki, ze się zgodziłas ze mną pogadac.
Ho: Usiadaj, prosze.
N: Chciałem się dowiedzieć ..
Ho: Wiem. Widziałam ją wczoraj w nocy. Była tu. Płakała.
N: Ona chciała wrócić, prawda?
Ho: Niall. Ty powinieneś wiedzięc, jaka ona jest. Dotarął do wniosku, aby podjąć taką decyzje. Miała dylemat czy jej wybory są słuszne. Oddała wszystko co posiadała, aby być taka jak każdy.
N: nie rozumiem. Jak to oddala wszystko.?
Ho: Pamiętasz jak czasami znikała na całe noce, tłumacząc się spotkaniem ze mna ?
N: Tuż przed odejściem nie było jej dwa dni.
Ho: Tak, musiałyśmy uciekac.
N: Przed czym?!
Ho: Kiedyś twoja wytwórnia chciała zapłacić {TI}, aby cie zostawiła i poprostu znikneła z twojego zycia. Nie chciała. Odrzuciał tę propozycje, ale oni zaczeli jej grozic. Nie wiemy skąd znają jej największe tajemnice. Wiec prosiła mnie o pomoc. Wiele razy tez dzwoniła, ze nie radzi sobie z twoją kariera.Brakowało jej bezpieczeństwa. Ale nie mogła cie zostawić.
N: Musze iść.
Ho: Jasne. Do zobaczenia.
Wyszedłem z domu kobiety i wsiadłem do auta, którym pojechałem do wytwórni.
Z siłą otworzyłem szklane drzwi i nie pytajac o pozwolenie wbiegłem do gabinetu Simona.
S: Niall, jak miło cię widzięc, przyjacielu.
N: Jak mogłeś? To twoja wina.!
S: Co, posze?
N: Zapłacileś za moje nieszczęście. Jak możesz?
S: Posłuchaj, ona jest zwykłą prostaczką. Nie pomoze ci w karierze, nie da nic. Lecz Demi jest odpowiednia.
N: Kocham {TI}, a Demi nawet tak dobrze nie znam.
S: Nie interesuje nas to. Masz być z Demi!
N: Chrzań sie.
Wyleciałem z jego gabinetu i pojechałem do mojego domu, w którym musialem ułożyć plan. Plan, który pozwoli mi być z {TI}, a przynajmniej, aby ona była szczęśliwa. Jak zawsze moim przyjacielem w tego typu sytuacjach, który bez żadnego ględzenia mnie wysłucha okazał się ALKOHOL. 

Jedna szklaneczka, druga. Moje kubki smakowe zostały pobudzone, a z każdym łykiem marszczyłem brwi, ale dzielnie przełykałem napój z procentami. W mojej glowie zaczelo wirować, ale w plamki i zawijasy wplątał się pewniem pomysl. A co jezeli okaże sie idiotyczny? Jedank musze cokolwiek zrobić. Moje szczęście samo nie wróci. Muszę pokazać, że mi zależy. Szybki prysznic, świeże ubrania, arytstyczny nieład w blodn czupryny i jestem gotowy. Gotowy, aby pojechać do Sarah, aby wyciągnąć z niej informacje gdzie {TI} się podziewa. 
~
Już od jakiś 10 minut staram się wejść do domu Sarah, bo wiem, ze jest tu moja ukochana. 
Ale jak na niską, kruchą dziewczynę Sarah jest bardzo silna i za wszelką cene tarasuje mi drzwi. 
N: Sarah, musze z Nią pogadać.
S: Niall, nie rozumiesz, ze ona nie chce.
N: Wiem, o Simonie. 
Krzykow nie było konca. W oczach dziewczyny widziałem złosć, gniew i nienawiść. 
S: To nic nie zmienia. Ty tez jestes powodem. Nie wiem czy wiesz, ale jezeli się kogoś kocha, to powinno mu się poswięcać bardzo duzo uwagi. A ona nie czuła sie nawet bezpiecznie. 

N: Kocham ja i kązdy wie, że nie skrzywdziłbym jej. Nie jestem idealny, jak każdemu może się wydawac. Jestem tez człowiekiem i popełniam błedy. A przyszedlem tu, aby naprawic ten największy w życiu, bo nie radze sobie bez {TI}. Nie mam po co wstawac z lóżka, po co jeść. Dla kogo mam żyć, jak nie dla niej? 

S: Moze Simon będzie twojm nowym powodem. Wkońcu jest zdolny nawet, aby zapłacić {TI}, żeby wyjechala. 

N: NIe wiedziałem o tym, dopiero dzisiaj. 

S: Niall jest już 21, sąsiedzi zaraz będą robić problemy.

N: Nie interesuje mnie to, poprostu chce odzyskać moje małe szczęście. 

TY: Sarah. 

Ja na zawolanie ja i Sarah spojrzeliśmy w gląb mieszkania. {TI}.W niedbałym warkoczu zrobionych w burzy lokow. W startych jeansach i szarej przydużej bluzie z kapturem, a do tego z pustym wzrokiem wpatrywała się w podłogę.
TY: Zostaw nas, ok?
S: Ale. Ok. Jakby co to wołaj.
TY: Yhym.
Niska dziewczyna odeszła do drzwi i poszla do kuchnii, po drodze przytulając przyjaciólkę.

{TI} naciągneła rękawy bluzy na dłonie i nie raczyla odbarzyć mnie jej wzrokiem, lecz wpatrywala się bezmyslnie w róg korytarza.
TY: Wyjdźmy przed dom. Przepuściłem dziewczynę w drzwiach, a ona nie pewnie przeszła przez prog i usidała na schodku. Zasiadłem zaraz obok niej, przecierajac dłonmi po udach. Zmieniłem usta w cienką linie i wziąłem kilka głebokich oddechów.
 

6 komentarzy:

  1. Bardzo Ci dziękuje za dedykacje! Niespodzianka jak najbardziej udana ;*. Część jest świetna już nie mogę się doczekać kolejnych!

    OdpowiedzUsuń
  2. Super. Nie moge się doczekać następnej części.


    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta częsc jest genialna.
    Nominuję Cie do The Versatile Blogger Award.
    http://century-mistake.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :) mam nadzieję ze będą jeszcze razem *-*
    powodzenia w nowej szkole :)

    Anka *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcesz zobaczyć ten film o 1D ? ;) właśnie obejrzałam go tutaj -> http://tinyfileshost.com/download/115343/k0ODFmY/1
    film jest cudowny ;)<3 Musisz koniecznie zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń