czwartek, 5 września 2013

jutro imagin!

Już jutro wracam do domu, co oznacza, że możecie oczekiwać kolejnej części opowiadania. Jak wiecie...lub nie. ; ) Jestem w internacie, mam nowa szkołę, jestem 40 kilosów od domu.. I mam Internet tylko w fonie. Może ciekawi co u mnie? A więc, w poniedziałek rano chciałam już się przenosić do technikum blisko mojej miejscowości. No jednak daję radę. Czuje sie jak w szpitalu psychicznie chorych.. Haaha. Jednak kwestia przyzwyczajenia. W szkole przeraża mnie jeszcze jak gość z zielonym irokezem 50 centymetrowym łazi.. O Jezu..Jest nas 29 dziewczyn i jeden chlopak. Spoko.
a jak u was ? Mam nadzieję, że się trzymacie jakoś.. ; D tęskni mi się za wami. Buziaki:**

2 komentarze:

  1. Ciszę się, że jutro będzie następna część xd Haha to fajną masz klasę xD u mnie nie za fajnie sprawdzian z 200 słówek daty z historii i mapka z geografii no ale trzeba jakoś dać radę ;) Powodzenia w szkole :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciężko jest ale dam radę :) wytrwałości w nowej szkole :D
    nie mogę się doczekać nowego imagina *_*

    OdpowiedzUsuń