poniedziałek, 27 maja 2013

Harry cz.1

NOWE OPOWIADANIE ZACZĄĆ CZAS.
DO CZYTANIA ZAPRASZAM WAS.
A NA KOŃCU KOMENTARZ ZOSTAWCIE.
CODZIEN TU WRACAJCIE.



Ja i Harry jesteśmy małżenstwem od kilku miesięcy. Jestesmy prawie jeszcze parą młodą.
Moja mama prosiła mnie o przyjazd do rodzinnego domu, z powodu jej wyjazdu do Paryża. Martwiła się o rodzine i dom, więc pojechałam do Polski, na tydzień. Ciężko mi było zostawic mojego męża, ale za jego obietnicą, że bedzie ok, pojechałam. Dzisiaj w końcu wraca do nowego domu i do Hazzy.
On mysli, że wracam jutro, więc będzie mieć niespodzianke. Wyszłam z małego busika, którym kierował moj ochroniarz. Jestem piosenkarką, ale na chwilke zrobiłam sobie przezwę. Jednak wole, mięc kogoś zawsze przy sobie. Niby mam Harrego, ale 24h/7 nie jest ze mną. Marco wyjął z bagaznika walizki i weszedl ze mną do domu. Powiedziałam mu, aby zostawił moją kolorowa, małą walizkę i że może juz wyjść. W godzinach pracy Marco przesiadywał albo na tarasie albo w samochodzie lub u nas w domu.
Wyszedł do auta, a ja pocichu weszłam na górę. Był nie mały bałagan w domu. Na stoliku w salonie były nastawiane butelki wina, kieliszki. Zignorowałam to i cichym biegiem weszłam na górny korytarz. Weszłam do naszej sypialni.
- Kto cię tu wpuscił? - usłyszałam od kobiety, która leżała na naszym łóżku.
-To chyba ja powinnam sie o to zapytać. Kim ty jesteś?
- Prosze stąd wyjść.
- Chyba jesteś nie normalna. Wyjeżdzasz z tego domu. Gdzie jest Harry ?
- W pracy. A co cie to obchodzi, Kim ty jesteś do cholery ?
- Jestem TI, TI Styles. Zona Harrego.
- Co to są jakies jaja. ? O mój boze. Przepraszam cię. Ja nie wiedziałam, że ma żone. Tak mi przykro. Gdybym wiedziała.
- Wyjdź i nie wracaj.
- Powiedz Harremu, że nie chce go widzieć, a ciebie przepraszam.
Po tym zdarzeniiu, dziewczyna wyszła. Ja w szoku usiadalm na kanapie w salonie. Płakałam.
Po kilku godzinach usłyszałam otwierzanie drzwi. Do domu wszedł Harry.
- TI. ! Skarbie wróciłaś. - chciał mnie przytulic, ale wstałam z kanapy i poszłam na drugi koniec pomieszczenia.
- Ale znów znikam. Ale na zawsze.
- O czym ty mówisz?
- Wychodzę. Nasze kolejne spotkanie będzie na sali rozwodowej.
- Co?!
- Chce rozwodu. Mój prawnik skontaktuje sie z toba.
- O czym ty mówisz?
- Po reszte rzeczy wpadnie marco.
Wziełam  walizke i z płaczem wybieglam z domu, juz tylko Harrego.
Podbiegł do mnie Marco i pomógł mi wsiąśc do auta.
- Zawioze cię do mnie. Ana, moja żona sie toba zajmie.
-Yhym. Dzięki.
Pojechalismy do domu mojego przyjaciela, a jego mila żona poczęstowała mnie herbatą i porozmawiała ze mną. Opowiadała mi historie jej babci, która była w podobnej sytuacji. Wieczorem poprosiłam Marco, aby zawiózł mnie do hotelu. Zadzwoniłam po moją ukochana kuzynke, która obiecał mi pomoc przez calą noc.
Gdy byłam juz w hotelu i czekałam na ITK, przypomniało mi sie, ze mam wyłączony telefon. Gdy go włączylam, szybko tego pozałowałam. Miałam kilkadziesiąt połączeń od Harrego. Za kilka chwil przyszła ITK. Opowiedziałam jej o tym co sie stało, a ona mi pomogła.
**********
Dzisiaj wracam na scenę. Jestem nominowana w karegorii ARTYSTKA w Teen choince aword.
Mija właśnie drugi rok od mojego rozwodu. Nie zmieniło sie dużo. No może z wyjątkiem, że mam synka.
Ubrałam się i razem z moim synkiem wyrószyliśmy na galę. Nikt o nim nie wie, więc pomyślałam, ze dzisiaj będzie odpowiednia okazja na pochwalenie się moim małym mężczyzną.
Moja kuzynka powiedziaą, że po pewnym czasie zabierze Williama do domu.
Gala rozpoczeła się, a ja razem z Willem usiadłam. Pierwsza była kategoria Grupa.
Wygrali jak nie inni. Niesamowici ONE DIRECTION.
Do mikrofonu swoja wypowiedź skierował najpierw Zayn, potem Lou i Niall. Następnie Liam i kolejno Harry.
-Chę wszystkim podziekować, ale nawiększe podziękowanie nalezy sie TI. Ona pomogła mi w karierze i bardzo jej za to dziekuje.
Ci co widzieli mnie lub siedzieli obok mnie, patrzyli sie na mnie. Spojrzałam na Hazze, a on chyba mnie widział w tym tłumie, bo usmiechnął sie przyjaźnie.

Kolejna była kategoria Artystka.

 






Opowiadanie jest dedykowane dla ,,S,, od której dostałam zrąbke, bo ona nie zbyt ogarnia które imie należy do którego z chłopaków. Więc od dzisiaj specjalnie dla ,,S,, będe na początku dawać zdjęcia chłopaka, o którym bedzie imagin. 
KOMMMMMYYYY!!!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz