poniedziałek, 3 lutego 2014

UWAGA!


Dzień doberek :) 

Dzisiaj nie z imaginem, lecz z bardzo ważnym pytaniem. 
Co wy na to, abym założyła kolejnego bloga tylko z Niallem? 
Coś w stylu fanfiction. Części były by dłuższe, ale nie będą dodawane częściej. Będzie tylko przeznaczony dla Horana. Czytalibyście? Czy to głupi pomysł?  Ten blog oczywiście zostaje, bo nie miałabym serca go opuścić. To mój świat, a wy moi czytelnicy jesteście najważniejszą jego częścią. Piszcie co o tym sądzicie. W piątek rozwikłam zagadkę czy powstanie drugi blog :) 
Zapraszam do wygłaszania swoich opinii. 
Ps. Kochane anonimki mam wielką prośbę. Możecie się podpisywać ? Proszę :)
Miłych dni i do kolejnej części. Trzymajcie się,
Ps. Od dzisiaj zmieniam nazwę na TT DirtySounds 

4 komentarze:

  1. Super! Oczywiście, że bym czytała<3 Genialny pomysł<3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem jak najbardziej za założeniem kolejnego bloga! Obiecuję, że będę jego stałą i wierną czytelniczką :D Myślę, że jest to świetny pomysł :D Pozdrawiam xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez bym czytala-Julia

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam bym bez względu na wszystko tak jak ten :)
    Ania

    OdpowiedzUsuń